در حاشیه برگرازی محفل انس با قرآن در استان گلستان :

‌دیدار صمیمانه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با خادمین فرهنگی و اجرایی

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در ادامه سفر خود به استان گلستان در برنامه محفل انس با قرآن و نشست صمیمانه با خادمین فرهنگی و اجرایی استان گلستان حضور یافت.

حجت الاسلام  والمسلمین  سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در ادامه سفر خود  به استان گلستان ضمن حضور در برنامه محفل انس با قرآن و نشست صمیمانه با خادمین فرهنگی و اجرایی استان گلستان اظهار داشت : بسیار خرسندم که در جمع شما خادمین فرهنگی و اجرایی شیعه و سنی استان گلستان حضور یافته ام . به علت شرایط کرونایی که بر کشور و جهان حاکم شده ، مدت زیادی بود که از چنین محافل و مجالسی دور بودیم انشالله این محفل مقدمه‌ای برای آغاز مجدد سفرهای زیارتی باشد.


 ایشان  با اشاره به آیات اخر سوره آل عمران  به اهمیت  نقش خادمین حوزه حج و زیارت افزود : شما در کار خود برای خدمت به زائرین باید صبر پیشه کرده تا بر بر سختیها فائق آیید . لازم است شما عزیزان  ارتباط صمیمانه و دوستانه ای با زایرین برقرار کنید و در خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران  روحیه بالایی داشته باشید


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بخش دیگری از سخنان خود به اخرین وضعیت عمره و حج و همچنین شرایط عربستان در سالهای گذشته برای حج پرداخت وعنوان داشت: سفرهای زیارتی اعتاب مقدسه عراق و سوریه نیز در دستور کار قراردارد و بزودی شاهد اعزام زائران به این مناطق خواهیم بود .


ایشان وحدت میان  شیعه و سنی در استان گلستان را بسیار مغتنم دانسته و بر حفظ و گسترش آن تاکید کرد .


پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت  حجت الاسلام والمسلمین اصحابی  مسئول بعثه استان گلستان ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین  نواب و هیئت همراه را منشاء خیر و برکت دانسته وآن را مقدمه آغاز مجدد اعزام  زائران دانست 




مطالب مرتبط