برگزاری جلسه هماهنگی خادمان فرهنگی اهل سنت پیش از دیدار با مقام معظم رهبری

در آستانه برگزاری مراسم دیدار دست‌اندرکاران حج با مقام معظم رهبری و همایش پیش از موسم خادمان فرهنگی اهل سنت، استقرار خادمان فرهنگی اهل سنت در مجتمع آدینه تهران از روز یکشنبه آغاز شده است.

به منظور هماهنگی بیشتر برای شرکت در این مراسم، جلسه‌ای با حضور خادمان فرهنگی مستقر در مجتمع آدینه و مسئولین اجرایی مدیریت اهل سنت برگزار شد.



در این جلسه، دکتر مهدی صاحبی‌فرد، مسئول امور فرهنگی مدیریت اهل سنت، توضیحات کاملی در خصوص برنامه‌های مدیریت اهل سنت برای روز ملاقات و همچنین همایش پیش از موسم ارائه کرد.



سخنرانی و تلاوت قرآن: همچنین در این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی شجاع، مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی، در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی در موسم حج سخنرانی کرد. در ادامه، ایشان که از قاریان بین‌المللی قرآن کریم هستند، با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، فضایی معنوی به این محفل بخشید که مورد استقبال خادمان فرهنگی قرار گرفت.



انتظار برای یک دیدار معنوی: خادمان فرهنگی اهل سنت با شور و اشتیاق فراوان، منتظر دیدار با مقام معظم رهبری هستند و امیدوارند در این دیدار رهنمودهای ایشان را برای ارائه خدمات بهتر به زائران بیت‌الله الحرام دریافت کنند.


| شناسه مطلب: 120766




حج دیدار با رهبری



مطالب مرتبط